اگر در حال حاضر یک فرآیند استخدام دارید، این احتمال وجود دارد که بتوان آن را بهبود بخشید تا نیازهای کسب و کار شما را بهتر برآورده کند. یک برند کارفرمایی قوی بسازید. ایجاد یک برند کارفرمای قوی نه تنها گردش کار کارکنان را تا 28 درصد کاهش می دهد، بلکه این موضوع نامزدهای منفعل را به شرکت شما نسبت به دیگران جذب می کند.
♦ به سوالات متداول نامزد پاسخ دهید
یکی استراتژی های عالی استخدام این است که یک صفحه یا بخش در وب سایت خود ایجاد کنید که به سؤالاتی که اغلب نامزدها می پرسند پاسخ دهید. بسیاری از کاندیداها ممکن است تمایلی به درخواست شغل نداشته باشند، زیرا هنوز قبل از درخواست پاسخ به سؤالات خاصی نیاز دارند. می توانید سؤالات خاصی را که نامزدهای جدید از شما پرسیده اند بپرسید یا از کارکنان فعلی خود بپرسید که قبل از استخدام چه سؤالاتی داشتند. این به شما کمک میکند صفحهای ایجاد کنید که نگرانیهایی را که نامزدها ممکن است داشته باشند را پوشش دهید و در زمان شما و نامزدهایتان صرفهجویی میکند و همچنین متقاضیان را از آنچه مستلزم این شغل است آگاه نماید.
♦ گرایش های دیجیتال و رسانه های اجتماعی را در آغوش بگیرید
اکثر مردم مایلند در شرکت هایی کار کنند که با آخرین روندهای فناوری همراه هستند. بخشی از پذیرش عصر دیجیتال به معنای استفاده از پروفایل های رسانه های اجتماعی عمومی برای تحقیقات نامزد است. مانند اکثر کارفرمایان، شما احتمالاً یک بررسی استاندارد پیشینه پیش از استخدام متقاضیان انجام خواهید داد، اما نمایه های رسانه های اجتماعی نامزد می تواند جزئیات بیشتری را در مورد فرد به عنوان یک فرد و یک کارمند، برای بهتر یا بدتر ارائه دهد.
♦ سوالاتی که زمان استخدام باید بپرسید
یک مصاحبه شغلی معمولی چیزی فراتر از یک تماس اجتماعی است. یک جلسه در اتاق کنفرانس، یک رزومه بکر و سوالات استاندارد: پنج سال دیگر کجا می خواهید باشید؟ بزرگترین شکست خود را چه می دانید؟ نقاط قوت و ضعف شما چیست؟ آیا شخص واقعاً به کار سازمان علاقه مند است؟ آیا آنها با مردم بدون توجه به عنوان آنها به عنوان یکسان رفتار می کنند؟ آیا آنها کنجکاو هستند؟ آیا با هر کسی که ملاقات می کنند با احترام رفتار می کنند و به کاری که انجام می دهند علاقه نشان می دهند؟ مواردی که باید به آنها توجه کرد: آیا آنها با همه کسانی که به آنها خدمت می کنند مودب هستند؟ آیا آنها به دلیل مشکلات ، تحریک شده یا متزلزل شده اند؟ آیا آنها می توانند با سؤالات هوشمندانه به گفتگو ادامه دهند؟
♦ نتیجه گیری
همانطور که می دانید استخدام یک نیروی خدماتی اشتباه می تواند هزینه زمان و انرژی سازمان را هدر دهد به همین دلیل مهم است که از استخدام یک نیروی اشتباه قبل از رخ دادن پیشگیری نمایید.